Säädöt sekaisin

Säädöt sekaisin on blogi (ei enää pelkkä kokeilu). Me emme elä suppeassa maailmassa ja sanavapaus on aseemme, joten aiheet ovat varsin vapaita. Eiran demarina ja Erkki Vauramon suurena ihailijana kannatan avointa keskustelua ja mielipiteiden kirjoa. En lähde suureen itsesensuuriin, mutta yritän olla loukkaamatta omaa yksityisyydensuojaani.

maanantaina, helmikuuta 19, 2007

Päivän fiilis

...Kun tota oikein vääntää ja kääntää, niin toi kuvastaa mun fiilistä ja (työ)päivää tosi hyvin. "Ei mitään mahdollisuutta--", mutta jos vaan löytäisi lentävänlautasen, niin sitten.

Rib Kirby muuten taitaa mennä Runaboatilla tossa. Viikonloppuna näin valmistumassa olevan runaboatin ja ...pojat! Vähänkö sen muodot on virtaviivaiset. Niin hieno. Sellaisella mä näkisin itseni kulkemassa esimerkiksi töihin.

Toisaalta toi eka ruutukin kertoo tosi hyvin päivän fiilareista. Toisaalta mä koen, että mua pidetään vähän niinkuin tuona kiinalaisen pesulanpitäjänä. Mutta vaan sillai näin: "Hänhän ajattelee lähes yhtä hyvin kuin me (miehet)" ja sellainen asenne nyppii vaan niin kovin...

Pidetäänkö mua edelleen (3kymppisenä) tytön hupakkona? Taidetaan. Uskotaanko, kun mä sanon? Ei. Onko se sitten mun vika? Ei. Kiinnostaako mua toistaa itseäni? Ei. Varsinkaan jos ei mene jakeluun selvä perusteltu puhe? Ei. Ja onko se mun vika, että olisi pitänyt kuunnella mua, mutta ei vaan kuunneltu? Ei.

Tunnisteet: ,