Säädöt sekaisin

Säädöt sekaisin on blogi (ei enää pelkkä kokeilu). Me emme elä suppeassa maailmassa ja sanavapaus on aseemme, joten aiheet ovat varsin vapaita. Eiran demarina ja Erkki Vauramon suurena ihailijana kannatan avointa keskustelua ja mielipiteiden kirjoa. En lähde suureen itsesensuuriin, mutta yritän olla loukkaamatta omaa yksityisyydensuojaani.

tiistaina, helmikuuta 27, 2007

Mikä ihmeen My Space?

"Kaikki on siellä!" Kuten komisario Palmu voisi sanoa: Ihanks totta?! Mäkin olen nyt siellä. Myspacessa. Mutta en mä tajua mikä sen funktio on. Eilen latailin läjän kuvia ja aamulla tärkeämpiäkin asioita odotellessa vielä lisää.

Mua hualettaa vaan se, että hualiiko Martti Servo mua sen kaveriksi...

Niin siis, siellä "kerätään" kavereita. Jos nyt olen käsittänyt oikein. Tai etsitään "tosimielellä kumppania".

Olisko toi tavallaan vähän niinka aikuisten Pokémon-kortit. Niitä pitää saada ihan hulluna ja sitten miettii mitä niillä tekee? Tietty mulla on 5 eri kaveria ja yksi kahdesti enkä mä nyt ajatellut IHAN ketä vaan huolia mun kaveriksi. Koska mä en ooo mikään tusinakaverikeräilykohde!

Vai onko toi niin kuin IRC Callery? Josta mulla ei myöskään ole mitään havaintoa mitä sillä tekisi. Mä olen niin pihalla. Mä olen niin hääääsbiiin! Niin häääsbiiin! OMG!

MUTTA siis JOS tämä on nyt se tapa verkostautua (kaikkien muiden tapojen lisäksi), niin menköön.

Tunnisteet: , ,