Säädöt sekaisin

Säädöt sekaisin on blogi (ei enää pelkkä kokeilu). Me emme elä suppeassa maailmassa ja sanavapaus on aseemme, joten aiheet ovat varsin vapaita. Eiran demarina ja Erkki Vauramon suurena ihailijana kannatan avointa keskustelua ja mielipiteiden kirjoa. En lähde suureen itsesensuuriin, mutta yritän olla loukkaamatta omaa yksityisyydensuojaani.

torstaina, helmikuuta 22, 2007

Oravamiehet

"Hienoa että oravamiehellä ovat hommat alkaneet luistamaan

Helsinki, Itäkeskuksen Lidl:
Mies (~60v) latoo kassalle ison kasan erilaisia pähkinäpusseja ja sanoo naureskellen takana olevalle nuorelle naiselle: Mulla on sopimus oravien kanssa."
- Salakuunneltua.fi

Kyseessä voisi olla isäni, mutta epäilen tuota Itäkeskuksen Liideliä. Toisaalta... Faijasta ei koskaan tiedä. Mutta sen tiedän. Silläkin on sopimus oravien kanssa (oikeasti) ja että faija näyttäisi hyvältä etenkin Mustanaamion puvussa, mutta miksei oravamiehenkin.

Eli faija lähtee vaikka yömyöhällä hakemaan "pojille" pähkinöitä ja vaihtelun vuoksi joskus jotain muutakin. Sillä totta on, jos lähdetään ruokkimaan esim. oravia alkutalvesta, niin siihen on sitten sitouduttuva.

Kuva: täältä

Tunnisteet:

2 Comments:

At lauantaina, 24 helmikuuta, 2007, Anonymous Anonyymi said...

Minulla ja oravilla on erityissuhde.
Ne vainoo mua.

Mulla on ollut useita kertoja orava paidan ja ihon välissä.

Olen ainut mies tuttavapiirissäni, joka on joutunut tekemään sairaalareissun, jouduttuaan oravahyökkäyksen kohteeksi.

Toisinaan orava seuraa minua puoleen väliin metroasemalle.

Joskus oravat tulee vasiten ja tarkoituksella tielle vain pällistelemään mua.
Joskus on ikkunalaudalla kolmekin oravaa napittamassa minua.

 
At lauantaina, 24 helmikuuta, 2007, Blogger Hanna Kopra said...

Mä olen kade. En tietenkään pahoinpitelyistä. Mutta mäkin haluaisin orava-ystäviä.

Ne vaan muistaa, että mäkin kuulun niihin kakaroihin, jotka 1984 kävivät joka torstai Seurasaaressa eikä niillä koskaan ollut mitään syötävää mukana...

 

Lähetä kommentti

<< Home